Wytwornica pary Helo Premium
Kod produktu: 16656

Wytwornica pary Helo Premium

od 16 054.45 zł
Ceny obowiązują bez kosztów dostawy
Czas dostawy
Produkt może mieć nieco inne dopasowanie lub kolor niż pokazany na zdjęciu

Generator Helo Steam do użytku prywatnego jest oparty na najnowszej dostępnej technologii. Wyznacza zupełnie nowy poziom interfejsu użytkownika i niezawodności. Jest wyposażony w dwie dodatkowe przegródki na sól/zapachy dla większego komfortu. 

Cechy:

  • Dwa wyjścia Aux dla zapachu/soli
  • Resetowalny przełącznik górnego limitu
  • Programy tygodniowe Timer
  • Ulubiony program. pamięć
  • Wyświetlacz temperatury Podwójna temp. czujnik opt.
  • Ustawienie gotowości Aktywacja przycisku
  • Aplikacja Wi-Fi, iOS, Android
  • 2 kontrolki Aux
  • Sterowanie wentylatorem włączanie-wyłączanie

 

W skład zestawu wchodzą:

  • Generator pary HELO STEAM
  • Panel sterowania HELO PREMIUM
  • Kabel sterowania (Generator -> Panel sterowania)
  • Czujnik temperatury
  • Kabel czujnika (Panel sterowania -> Czujnik temperatury)
  • Automatyczny zawór spustowy
  • 1 / 2 x dysze parowe
  • 1 / 2 x 1,5 m rura ze stali nierdzewnej ocynkowanej DN 15 ¾
  • 1 / 2 x 2,0 m rura ze stali nierdzewnej ocynkowanej DN 15 ¾
  • Pompka zapachowa HELO
  • Zapach eukaliptusowy 5L
  • Instrukcja użytkowania


Może być instalowany wewnątrz lub na zewnątrz sauny.

Szczegóły techniczne

 

Moc, kW

3,4

4,7

6,0

7,7

Sala saun min, m 3

2

3

4

6

Sala saun max, m 3

6

8

13

15

Szerokość, mm

380

380

380

380

Wysokość, mm

636

636

636

636

Głębokość, mm

164

164

164

164

Wydajność pary, kg/h

5

6

8

10

Napięcie zasilania, faza

400V 3N~ / 230V 1N~

400V 3N~ / 230V 1N~

400V 3N~ / 230V 1N~

400V 3N~ / 230V 1N~

Kabel połączeniowy, mm 2

5 x 1,5 / 3 x 2,5

5 x 1,5 / 3 x 6

5 x 1,5 / 3 x 6

5 x 2,5 / 3 x 10

Bezpiecznik A

3x10 / 1x16

3x10 / 1x25

3x10 / 1x25

3 x 16 / 1 x 35

Waga (kg

12

12

12

12

Dodatkowe informacje

IP20

IP20

IP20

IP20

  • waga (kg) 12
  • Napięcie zasilania, faza 400V 3N~ / 230V 1N~

Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.

Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.

Dostawa jest zawsze dostępna.

Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.

Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.

Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.

Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.

Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.

UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


Ceny dostawy do domu

Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.

Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).

Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.

Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.

 

Zbiórka towarów

Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.

W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.

Zwrot towaru

Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.

Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:

1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.

2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.

3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]

UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.

Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.

Produkty powiązane

Podobne produkty